Geen Aapjes one of a kind meer voor mij

Het begon met het opgeven bij een zoektocht naar bloggers.
Het leek mij leuk om eens iets anders te proberen dus ik gaf mij op.
Helaas is de klantvriendelijk niet zo goed als de producten van de webshop.

Geen Aapjes meer voor mij

Het begon allemaal nadat we “gewonnen” hadden bij de zoektocht naar blogger samen met een paar andere mensen.
Ik kreeg te horen dat we ieder begin en halverwege de maand een bestelling konden krijgen met gratis producten van de website.
In ruil daarvoor verwachtte zei 1 keer in de week een blog.

 

“Helemaal vergeten”

Bij de eerste bestelling ging het al mis.
Ik heb mijn mond hier over gehouden op mijn blog want ja iedereen verdiend een tweede kans.
Ik wilde namelijk bij de geslachtsbepaling al direct een item van haar gebruiken.
Aangegeven dat dit de 7de al zou zijn en ik daarvoor dus de producten nodig had om beide alvast op de foto te zetten.

Helaas kreeg ik maar niks, ik heb last minute maar wat anders verzonnen en zelf een tekst op Jayden zijn shirt gefotoshopt.
Toen ik vroeg of het niet meer ging lukken was het antwoord “oh sorry helemaal bij in geschoten”.

Iedere week een blog

 

Vervolgens heb ik mijn eerste bestelling toch nog gehad.
Ik was eigenlijk een beetje boos maar wat ik al zei, je wilt het toch een tweede kans geven.
Toch gedaan en leuk mee aan de slag gegaan.
Ze leek enthousiast en ik vond het leuk te zien dat ze mijn foto’s ook deelde.

Eerst dacht ik nog, hoe moet ik nu iedere week iets over een sticker gaan schrijven?
Maar uiteindelijk kwamen er toch ideeën en had ik zin om te beginnen.

Zomaar als product foto

Wat ik wel al meteen een beetje gek vond is dat ze ze ook zomaar als product foto gebruikte.
Hier was nooit iets over afgesproken.

Bij mijn andere samenwerking met Piece Of May worden zulke dingen altijd gevraagd of direct afgesproken.

 

Tweede levering liet ook op zich wachten

 

Ik had nog 1 product dus ik dacht ik bestel alvast een nieuwe lading.
Een paar mensen vertelde ik al wat 1 van de ideeën waren en ze waren super enthousiast, potentiële kopers dus.

Ze zou er de volgende dag mee aan de slag gaan en ik wachtte geduldig af.
Ze gaf immers aan dat ze het druk had en ik vertelde dat ik voor dit weekend nog 1 product had.

Ruim anderhalve week later verteld ze alle bloggers dat de shop tijdelijk offline gaat.
Ik dacht huh, maar ik heb geen producten meer dus nu kan ik niks meer plaatsen.

Toen ik dit navroeg heb ik dit perrongeluk eerst in de blogger groep geplaatst.
Niet zo netjes natuurlijk want dit soort dingen doe je privé en hiervoor heb ik mijn excuus dan ook aangeboden en de berichten uit de groep verwijderd.

Ik zei haar dat ik mijn bestelling nog niet eens binnen had dus dat ik nu niks meer kon plaatsen als ze offline ging.
Ik dacht nog dat er misschien is mis gegaan was bij postNL.

Het leek allemaal een misverstand te zijn en het leek gewoon weer goed.
Ik baalde dat ik mijn belofte op mijn blog niet waar kon maken maar druk is druk.
Hoewel je dan natuurlijk wel altijd even een bericht kan sturen dat het niet gaat lukken…

 

Einde samenwerking

 

Maar de volgende dag kreeg ik opeens het bericht dat ze best wel beledigd was door mijn bericht (mijn vraag?).
Ik vertelde  haar dat het absoluut niet de bedoeling was geweest om haar zo’n gevoel te geven maar dat ik het me alleen afvroeg.

Ze negeerde mijn bericht.
Toen ik vroeg of ik alleen nog dat andere idee voor haar zou doen vertelde ze me dat mijn bericht hard aangekomen was en dat ze het druk had, fijne dag!

Ze had het blijkbaar druk met al mijn foto’s en blog berichten van haar website en instagram te verwijderen want die waren allemaal verdwenen.

Nou sorry maar bozer kun je mij echt niet krijgen.
Ik los graag dingen op, maar dit gaat mij echt te ver.
Vandaar dat ik het even van me af wil schrijven.

De berichten laat ik voor nu gewoon staan.
Het was immers toch een leuke samenwerking als ik de producten binnen had.

 

Facebook Comments

2 gedachten over “Geen Aapjes one of a kind meer voor mij”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge